Ben yavruyken aldım kedimi yavaş yavaş 4 5 ayda bir aşılarını yaptırdım bitti aşırı çok seviyorum kedileri o yüzden asla kedisiz yaşayamam hamileyim kızımı diğer evladım fındığım ile büyüyeceğim Rabbım izin verirse . Herkesin evine şart valla sevgisi eğlencesi bir başka oluyor
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın