0 oy
127 göst.
Diğer kategorisinde (26 puan) tarafından

:sideways:İlk gebeliklerinde bütün hamileler gebelik belirtilerini kesin yaşar mı. Yoksa mesela göğüs hassasiyeti akintisi vs olmadan da gebe olduğunu öğrenen varmı yani illaki belirti mi yasamak lazım :silly:

1 cevap

0 oy
tarafından
Hiç belirti yasamayanlarda var canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 179 göst.
0 oy
0 cevap 105 göst.
0 oy
0 cevap 91 göst.
0 oy
1 cevap 208 göst.
13 Haziran 2026 Diğer kategorisinde LadyMery (38 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...