İlk gebeliklerinde bütün hamileler gebelik belirtilerini kesin yaşar mı. Yoksa mesela göğüs hassasiyeti akintisi vs olmadan da gebe olduğunu öğrenen varmı yani illaki belirti mi yasamak lazım
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın