0 oy
154 göst.
Diğer kategorisinde (946 puan) tarafından
3 gündür Karin ağrısı ve kusma yüzünden perişan olduk ilk bi hastaneye gittik kum döküyor dedi ağrısı geçmezse sehir hastanesine götür dedi diğer gün götürdüm tekrar idrar istendi temiz çıktı kum çıkmadı kanları temiz ama hala Karin ağrısı var reflü olabilir yada ishal olacak dediler anlamdım ya her gelen Karin ağrısı kusma tetkikleri de temiz salgın mi var acaba

2 Cevaplar

0 oy
(1,776 puan) tarafından
Önce ben hasta oldum kusma,ishal, karın ağrım vardı, şimdi de çocuklarda oldu 
(946 puan) tarafından
Şimdide karin ağrısı ve ishal bende de başladı
-Reklam-
0 oy
(954 puan) tarafından
Biz iki hafta önce ailecek hepimiz olduk 4-5 günde geçti 
(946 puan) tarafından
Şimdide belirtiler bende başladı

İlgili sorular

+3 oy
3 cevap 152 göst.
24 Mart 2025 Diğer kategorisinde Musmutlu (456 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 154 göst.
28 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 577 göst.
+1 oy
11 cevap 881 göst.

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,996 cevap

367,432 kullanıcı

...