0 oy
250 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
züber, malty, fellas gibi meyve barı arıyorum ama bunlar çok pahalı. ucuz bi marka var mı?

3 Cevaplar

0 oy
(6,849 puan) tarafından
Züber de çok gzl ya :)  pahalı hep ya :(
-Reklam-
0 oy
(5,623 puan) tarafından
Züberin çikolata gibi olanlarından aldım geçen A101 de gördüm 3 tane var içinde 10 lira falandı canım 
0 oy
(14,709 puan) tarafından
Züber A101 de 4.90 falandı meyve pestili var bir de adını unuttum onlar da çok güzel katkısız A101 de gördüm onlardan da 
(448 puan) tarafından
Mixmey demi evet oda güzel ama çok satilmadigi için bazen tarihi geçmiş oluyo raflarda

İlgili sorular

+1 oy
29 cevap 1,805 göst.
27 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 3,229 göst.
11 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Leyla042 (1,279 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 147 göst.

Kategoriler


1,512,571 soru

24,670,982 cevap

367,260 kullanıcı

...