Benim eşimde konuşuyor. Bazen kadınlara başkan diye hitap ediyor. Reis falan diyor.. diyorum niye öyle diyon. Ne dicem elin kadınına diyor.
Hııııııhhhhğğğ
1,512,431 soru
24,669,014 cevap
367,156 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın