0 oy
440 göst.
Diğer kategorisinde (1,983 puan) tarafından
Bu belki kaçıncı aynı postu acişim bilmiyorum ama gerçekten bağzilariniz sadece işinize gelen ve size yapılan yorumların bir kaçına cevap veriyorsunuz hadi diyorum takmiyim etmiyim ama bagzen sinir bozucu oluyorsunuz size yardımcı olan insanlara cevap vermeyip aynı saniyede size cevap veren insana sizde cevap yazıyorsunuz hiç hoş değil bence insan kendini enayi gibi hissediyor bu benim düşüncem benim fikrim bayanlar bagzen gercekten yaptığım yorumun altına pat diye yüzüne söyleyesim geliyorda neyseki kalp kırmaktan korkuyor insan 
notu ile kapatıldı: Tartışma ya açık post

İlgili sorular

0 oy
34 cevap 1,643 göst.
+1 oy
9 cevap 493 göst.
22 Mart 2023 Diğer kategorisinde ikbal (64,967 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,260 göst.
26 Mart 2023 Diğer kategorisinde Sevims0022 (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 801 göst.
9 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Birdilektut (2,180 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,497 soru

24,669,994 cevap

367,201 kullanıcı

...