Bebekken doktor kontrolü için saat 09.00'da evden çıkılacak mesela, 08.50de hem onu, hem kendimi, hem çantasını hazırlamış olurdum. Simdi 1 yasinda oldu, altı üstü bir zıbın çit çıtı takıp bir sort giydirmek için kafadan yarım saat cebellesiyorum. Kışa ne yapacağız çok merak ediyorum, inşallah bol çıtçıtlı tulum almamisimdir Bezi saymıyorum bile. Eline vermedigim eşya kalmadı.
1,512,709 soru
24,672,859 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın