0 oy
110 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (0 puan) tarafından
Arkadaşlar ben sezeryanla doğum yaptım 1 hafta oluyor genel anestezi aldım idrarımı hissetmiyorum varmı benim gibi yaşayan 

1 cevap

0 oy
tarafından
Çık geçmiş olsun daha önce buna benzer bi post daha okumuştum burda aynı şeyi yaşayan başka kadınlarda yorum yapmıştı geçiyor felan yazmışlar dı yanlış hatırlamıyorsam normal bir şey değil  bence siz bi doktora görünün 
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 586 göst.
13 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Kereminannesi_ (543 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 365 göst.
30 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Nihal.34 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 367 göst.
+1 oy
8 cevap 455 göst.

Kategoriler


1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...