0 oy
325 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Kabak yemeği koyyumdedim nasıl uoiyosunuz

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kışlık kabak yemeği ne kız 
tarafından
Normal kaban yemeği kış için saklamak
tarafından
Biz kabağı kurutarak saklarız canım yemeğini ilk defa duydum
tarafından
Kurutup yemek mi yaoiyorusnuz bende onu ilk defa duydum
tarafından
Kışın haşlarız suda sonra kavururuz canım
tarafından
Hi bn yemek oalrak istemiştim kavurma hiç yapmadık bız normalde de bilmeyiz yapiyoruz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kavanozda eksi oluyor ben buzluğa koyuyorum

Biraz yağ koyarım üstüne doğranmış kabak ve biber sadece bunlar hafif dinecek kadar kavrulur soğuyunca buzluğa koyarım. Yapacağım sıra sadece altına soğanı koyup salçası domatesi koyup yaparım. Eksi de olmamasi için bu şekilde yapıyorum
tarafından
Kavazona koyayım olursa demiştim.amdem yapmiyim
0 oy
tarafından
Ay kabak hiç yiyemem
tarafından
Kabak ahasma.sarimsakli yoğurt zeytinyağ çok güzel olur aslında
tarafından
Ay yok belki kızartması
tarafından
Evet kızartma efsenaaaa
0 oy
(160 puan) tarafından
Ben kabağı yemeklik kesip atıyorum dondurucuya gayet güzel oluyor 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 406 göst.
12 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 226 göst.
11 Temmuz 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 226 göst.
20 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Busra2607 (699 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 946 göst.
5 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...