0 oy
136 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,295 puan) tarafından
Merhaba hanımlar orta yollu halı yıkama makinesi almak istiyorum sizin kullandığınız ya da çevrenizi kullanıp memnun kaldığınız markaları yazar mısınız bide yıkadıktan sonra balkonda havalandırmam lazım mı hiç kullanmadım bilmiyorum teşekkür ederim 

2 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Benimki beko canım memnunum ama ben halı yıkamıyorum koltukları yıkıyorum 
(2,295 puan) tarafından
Anladım teşekkür ederim
-Reklam-
+1 oy
tarafından
İhlasın robotunu kullanıyorum ama bilek istiyor ve halıları yinede yıkamaya gönderiyorum bence yeterli gelmiyor o makineler koltuklar için birebir yıkadıktan sonra bir gün camlar açık kalsın kuru balkona falan gerek yok 
(2,295 puan) tarafından
Çok sağol yine yıkamaya vericem küçük kızım için herzaman yerde oynuyor bişey düşse ağzına atıyor en azından 1 ayda bir yıkarım diye düşündüm ya da 2 ayda bir duruma göre kullanırım

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 611 göst.
15 Mart 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Annesininmasali (2,190 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 241 göst.
0 oy
12 cevap 534 göst.

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...