0 oy
241 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (21 puan) tarafından
Kızlar oğlumu çok ısırıyorlar çok oynatıyorlar ev içindeyim kalabalığız çok elden ele dolaşıyor ama o kadar az ağlıyor ki. Hatta ağlamayı bilmiyor diyebilirim. Aç kalınca ve uykusu gelince çok mızmızlanır ama. Normal mi?

5 Cevaplar

0 oy
(2,954 puan) tarafından
Benım kızım 8aya kadr sesı cıkmadı desem yerı ve hep uyurdu kjgjkk nazar ettıler şimdi hortları resmen kız bısey olmaz ne guzel ıste jer annenın ıstedıgı seydır sakin bebe
-Reklam-
0 oy
(1,340 puan) tarafından
Ne güzel işte mutlu bir bebek benim kızımda hiç ağlamaz dert edicek bişey yok :) 
(21 puan) tarafından
Eşimde öyle diyor ... etrafta onu seven çok insan var ondan mi acaba hissediyor mu
0 oy
(1,204 puan) tarafından
İlgi çok olduğu için çocuk mutsuz olmaya fırsat bulamaz :) 
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Ne güzel işte benimkide hiç susmuyor sussın diye kucakta gezdiriyom 
0 oy
tarafından
Allahtan daha ne istersin:D MAŞALLAH

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 367 göst.
0 oy
0 cevap 180 göst.
18 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Yenibirannesr (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 124 göst.
12 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Feride98 (54 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 324 göst.

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...