0 oy
191 göst.
Diğer kategorisinde (93 puan) tarafından
Kızlar dogum yapalım 48 gün oldu tam benim kanamam 25 gün kadar oldu sonra olmadı tam 40 ım çıkacağı gün sabah adet oldum bugün tam 8 inci gün normalde 3 günden fazla olmam ve çok fazla kanamam olmaz 2 inci gün sadece yoğun olur ve 3 gün son gün olurdu 8 gündür oluyorum ve çok fazla bildiginiz su gibi akıyor normal mi bu durumu yaşayan var mı? Hayırlı akşamlar bu arada 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Normal sezaryan 
-Reklam-
0 oy
(8,305 puan) tarafından
Bi doktoruna danis istersen dengesizlikler cok normal ama bilemedim canim
(93 puan) tarafından
Gidicem ayın birinde ama kafama fazla takıldı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 160 göst.
18 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde A01__. (22 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 369 göst.
6 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde EsleminAnnesi (3,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 298 göst.
7 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 290 göst.
5 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,815 cevap

367,246 kullanıcı

...