Kızlar bu tavayı 2 defa kullandım ve sonuca bakar mısınız?
Bende de karacanın granit tavası var , ızgara gibi çizgili olan. Seninkiyle aynı renk ama 2 yıl falan kullandıktan sonra böyle oldu rengi. Ben cif ve çamaşır suyunu katıp temizliyorum. Biraz rengi açılsada eskusi gibi olmuyor .
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın