Yağmur... Kendimi bildim bileli yağmuru hep severim, dinlemeyi izlemeyi sanki yağdıkça mübarek içim ferahlanır dinginler, rahmettir bence hem yeryüzüne hem ruha... Çokça tefekkür getirir bana beraberinde Kimisi sevmez ama ben sevenlerdenim
Adana'ya da yollayın nolur :( artık sıcaklar bizi bitirdi gelsin su güzelim huzur sesi şırıl şırıl yağsın yağmur
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın