0 oy
2,391 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,274 puan) tarafından

Kızlar haftaya bime bu çantalar geliyormuş alan kullanan varmı daha önce kalitesi nasıl acaba :)

image

2 Cevaplar

0 oy
(20,950 puan) tarafından

Bende uygun gördüm almayı düşünüyorum hatta şu önlük de ucuz bklim gedip gorek :)

(1,274 puan) tarafından
Aynen haftaya hep bebeklere çalışmışlar biberon emzik küvet bizimde onlar kaldı bi alsam diorum emin olamadım :)
(20,950 puan) tarafından
Al.tabi ucuz gelmişken neden almayasin dua etki bulasin
(1,274 puan) tarafından
Ayy sabah erkenden giderim kız evime çok yakın :D
-Reklam-
0 oy
(181 puan) tarafından
Ben de almayı düşünüyorum inşallah kalır stokta. 
(1,274 puan) tarafından
İnşallah ya dün bi dükkana sordum 100 lira dedi
(181 puan) tarafından
Evet ya çok pahalı. Bimdeki kalmazsa hepsi buradadan alcam artık
(1,274 puan) tarafından
Kalitesi nasıl ki acaba

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 871 göst.
10 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 637 göst.
27 Haziran 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 241 göst.
12 Aralık 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Tosbikim (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 193 göst.
18 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Ebrarkkk (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...