bugun bursa cumalikiza gittim tıklım tıklım di siz neler yaptniz
Guzeldi ama
bayildim
Afiyet olsun kız ne yaptın feribotçuyu
İyi gezmeler.
Gezmek istiyom. Kocam işiç var diyor
Bizde de bugün bu vardı eşime kızdım annemlerle pikniğe gittik ordan tatlı ısmarladı :) buda kahvesi
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın