Birazda şiir bırakalım..
Uzaktan görsem seni bana yeter yakınıma gelirsen ölürüm dert bana gelme uzaktan çekerim seni bana dert olursan dermanım olmaz
Derlerki ; kimin yarasına kabuk olursan ol, iyilestiğin an düşersin
Bir vefasız yare kaptırmışım gönlümü ey garip anam ben neyleyim
İnsanoğlu,
1,512,509 soru
24,670,097 cevap
367,209 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın