0 oy
184 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,351 puan) tarafından
Geldgmzde beri uyuyor 12 de oldu asi ama ara ara agliyo emip uyuyor. Normalde kalkardı 2.5 aylik

4 Cevaplar

0 oy
(20,950 puan) tarafından
Normal canım bizde de öyle olmuştu huzursuz olsa ağlardı şurup verdin mi 
-Reklam-
0 oy
(1,333 puan) tarafından
Aşı günü gayet normal bence
0 oy
(1,992 puan) tarafından
normal canım bünyesi alışık değil böyle şeye 2,3 güne toparlar
0 oy
(776 puan) tarafından
Aman uyusun canim. Huzursuz olup,ağlayinca cok daha zor oluyor. Sonuçta karnıda tokmuş. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 243 göst.
27 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kuzeyinannesi42 (89 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 497 göst.
0 oy
19 cevap 800 göst.
14 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 388 göst.
11 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,331 cevap

367,168 kullanıcı

...