Bu marka kullanan var mi malum kış geldi biz klima kullanıyoruz ve bebeğimin ve bizim boğazımız çok kuruyor .. almak
istiyorum
Kiz bom diyince one dedim Güldürdün gece gece
Bende diyorum sabunluk ne alaka
1,512,451 soru
24,669,328 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın