1 haftadır evimdeyim merak edenler için kayınpeder kaynana yanından ayrıldım üst kata çıktım sonunda kızlar ufak tefek eksikler dışında çok şükür iyiyim halıların sermedim ki camları da sineklik yok kelebekler giriyor süpürürken parkeler kan oluyor diye halılarım pislenir diye
1,512,700 soru
24,672,618 cevap
367,345 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın