1 haftadır evimdeyim merak edenler için kayınpeder kaynana yanından ayrıldım üst kata çıktım sonunda kızlar ufak tefek eksikler dışında çok şükür iyiyim halıların sermedim ki camları da sineklik yok kelebekler giriyor süpürürken parkeler kan oluyor diye halılarım pislenir diye
Huzurla otur inşallah çok güzel evin
Dua et bende kışın kendi evime geçeyim
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın