21 gün oldu sezeryan oldum. Kesiğin sağ köşesinde beyaz bişey vardı yağ bezesi sandım elimle oynayınca ip olduğunu farkettim. Böyle görünür olması normal mi?
Benimki yapıştırma ip neyim yok neden seninki dikiş acaba
Ben daha yeniyim yazılar eski ama benimde misina gibi bir ip var 1 ay oldu dogum yapalı yapıştırma ama şeffaf bir ip var korktum
1,512,631 soru
24,671,488 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın