Kizlar doktor esenler avicenna hastanesinde Sertan beye gittim çok iyi bir doktor diye öneri aldım çok ilgiliydi cinsiyetimize de yüzde yüz kiz dedi cok şükür erkek hissediyordum kiz oldu ilk bebeğimiz Rabbım isteyen herkese nasip etsin insallah )
1,512,719 soru
24,672,901 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın