0 oy
158 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10,617 puan) tarafından
?????

3 Cevaplar

0 oy
(63 puan) tarafından
Evet kullanıyoruz 
(10,617 puan) tarafından
Kac no
-Reklam-
0 oy
(1,175 puan) tarafından
Doğduğundan beri kullanıyoruz 3 numaraya yeni geçtik canım 
(10,617 puan) tarafından
Anladım canım
0 oy
(602 puan) tarafından
6 aya kadar kullandım reflüsü olunca bebelac gold ar reflü mamasına gectik

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 449 göst.
0 oy
2 cevap 201 göst.
0 oy
7 cevap 236 göst.
18 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 534 göst.

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...