0 oy
403 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (265 puan) tarafından
Herkese merhaba 1 haftalık bebisim var kakasini düzenli yapiyor elhamdülillah ama çişini yapıp yapmadığını anlayamiyorum nasıl anlarim bunu

2 Cevaplar

0 oy
(16,103 puan) tarafından
Islaklik gostergesi oluyor yenidogan bezlerde
(265 puan) tarafından
Sleepy kullaniyoruz normalde sari bi cizgisi oluyo altini degistirirken mavi oluyo idrar yapiyo demekmi
(16,103 puan) tarafından
Aynen o canim renk degistirince yapmis oluyor :) cizgi ne kafar uzunsa o kadar yapmis demekki
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yenidoğan bezlerin ıslaklık göstergeleri oluyor, bir de bezin ağırlığı ve şişkinliğinden de anlayabilirsin. 
(265 puan) tarafından
Evet sleepy kullaniyorum bo cizgi oluyo saridan maviye dönüyor omu acaba
tarafından
Evet aynen o. boydan boya mavi olunca zaten bez de baya şişmiş oluyor :)

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 77 göst.
14 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Fadime.hira (16 puan) tarafından soruldu
+2 oy
15 cevap 1,727 göst.
0 oy
1 cevap 233 göst.
0 oy
4 cevap 277 göst.
3 Mart 2024 Diğer kategorisinde Gadjs (33 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...