Yine ben yine kahvem napiyorsunuz tatlisler ne var ne yok
Oturmuş televizyonuma ağlıyorum asko benim bebe sağolun bisey bırakmadı evde
Afiyet olsun canım kafeye indim kızımla bende
1,512,481 soru
24,669,824 cevap
367,194 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın