9 ay kustum, doğuma girerken bile kustum. İnşallah benim gibi olmaz seninde. Güzel yanı doğum kilosu derdin olmuyor Zencefil çayı iyi geliyor bu arada bulantıyı.
Kız çok şükür benim yok bulantim sadece 40 gün oldu şimdi 8+3 haftalığım hiç bişey yok maşallah diyeyimde hahah
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın