0 oy
303 göst.
Diğer kategorisinde (11,233 puan) tarafından

image

image

kizlar hangisi sizce sezaryan oldum gobus kaldı 

6 Cevaplar

0 oy
(3,870 puan) tarafından
Sezeryansa 2. Bence yoksa 1 gayet sıkı kullanışlı bişe abiye elbise altları için 
(11,233 puan) tarafından
Cnm.o alt karnı filan toparlarmiki sarkık göbeğim
(3,870 puan) tarafından
Bilemedim o zaman 1. Yı al
-Reklam-
0 oy
(805 puan) tarafından

image

ben bunu aldım bide onu kancalı var ondan da alacağım 
tarafından
Ben kullanıyorm kancalı olan en en iyisi benim kii yamuna korsenin
(11,233 puan) tarafından
Kilot gibi olandan alım demi iyi olur o
0 oy
(11,233 puan) tarafından
Stttttt kizlaaaaaaaaa
0 oy
tarafından
1 olması lazım. Ama uzanm şekilde giyeceksin.
(11,233 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ♥️
0 oy
(15,831 puan) tarafından
1 çok iyi benim normal ama şarkıkligi topladı bacaklar da inceldi bi kac ay sonra egzersize baslicam insallah
(11,233 puan) tarafından
Ay birinciyi alıyım bn ozmn saol cnm
0 oy
(187,462 puan) tarafından
siyah guzeldir guzel
(11,233 puan) tarafından
Tamam taam :D
(187,462 puan) tarafından
hiiiiiiiiii hiiiiiiii

İlgili sorular

0 oy
52 cevap 1,651 göst.
27 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 497 göst.
19 Mart 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 787 göst.
30 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 971 göst.
26 Ağustos 2019 Diğer kategorisinde ⚘GüLoM⚘ (2,133 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...