0 oy
899 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (302 puan) tarafından
Eşime PS4 almak istiyorum pahli biraz dolapta 4 bin alırsam çokda mutlu olur ama bu sefer başından hiç kalkmaz gibime geliyor napiyim sizce 

21 Cevaplar

+1 oy
(2,410 puan) tarafından
Hiç başını belaya sokma benim eşim de papçi denen o oyunu çok seviyordu bende ona tlf almak istiyordum onunki bozuldu diye o oyun yüzünden almaktan vazgeçtim oda oyundan vazgeçti şükür 
(302 puan) tarafından
Evet ya benimkide çok oynuyor sürekli telefonla onun başından hiç kalkmaz
(2,410 puan) tarafından
Yani bunu bilmem güzel almaman makul olur fikrimce
-Reklam-
+1 oy
(959 puan) tarafından
Aklını kullan alma 
+1 oy
tarafından
Keşke benim kocam oynasa da bende alsam çok severim hiç kalkmam başından :) 
0 oy
(187,427 puan) tarafından
Plastation bi tutku esim seri aldi suan 5 var oyunlari cok pahali ama mutlu oluyolar al hevesi varsa oynasin 
0 oy
(4,583 puan) tarafından
Ben almadım :)) ama kendisi buldu aldı geldi :)) bebekli evde öyle çok fırsatı olmuyor tabi fırsat buldukça oynuyor. 
0 oy
(886 puan) tarafından
Benim eşimde çok sever ve oğlumla oynarlar bizimkide işten fırsat bulunca oynar ama oğlum 7/24 başında olmasaydı keşke diyorum bazen 
0 oy
(454 puan) tarafından
Mutlu oluyorsa al nolck . Ben seviyorum eşimi mutlu etmeyi :)
0 oy
(5,197 puan) tarafından
Dertsiz başına dert 
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Aman bırak boşver bizde var bi takıldı mı bi daha bırakmıyo bide çocuklara da saçma sapan oyunlar oynatıyo deli oluyorm.

Birde şu var oyunları da paralı sürekli masraf oyunları oynuyo bitiriyo yeniden oyun yükletiyo 
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Geçen sene doğum gününde aldım hediye için. Yeni çok pahalıydı  letgo dan aldım . Tam yenı Yenı sarmıştı oyuna fln . Oynadık oynadık heves bıttı glba letgodan sattık gecen . 2600 a almiştim bi sene kullandık 4 bine sattık 
0 oy
(2,454 puan) tarafından
Valla ben aldım geçen sene öyle mutlu olduki gitti gidiyordan birlikte Mario oynuyoruz
0 oy
(6,401 puan) tarafından
Oyun alacak,üyelik yapacak extra bütçen varsa al canım. Ama bi oyun en az 500 liraydı en son. Sadece oyun konsolu almakla olmuyor malesef.
0 oy
(4,917 puan) tarafından
Eşim ilk evlendğimizde almıştı. Beraber oynuyoruz ya da arkadaşlarımız geldiğinde oynarız. Eğer birlikte oynayacaksınız alın ama sorun olacaksa bilemedim 
0 oy
tarafından
eglence hem sen de dahil olursun.. onemli olan sevdigini mutlu etmek, ona bakmazsa telefona bakar ztn
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Mutsuz evlilik istiyorsan al tabii
0 oy
(2,220 puan) tarafından
Bence al ne olacak beraber oynarsınız :) 
0 oy
tarafından
Sakın bulaşma agrimayan başını agritirsn
0 oy
(17,480 puan) tarafından

Bizde istiyoruz eşim seviyo5 Bende seviyorum fırsatın varken al  sende oyanrsin:)benim çocuklar fırsat vermez 2 dk kahve zor içiyoruz:)

0 oy
(5,134 puan) tarafından
Şahsen ben almam
0 oy
(1,633 puan) tarafından
Ağrımayan başını agritma bacimmm

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 489 göst.
8 Haziran 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mys-2boys2girls (9,245 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 201 göst.
0 oy
13 cevap 513 göst.
0 oy
16 cevap 638 göst.
17 Ocak 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Nur_lina (153 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...