Kızlar bugün kontrol dan önce nst girdim sancı çıktı dr ultrason ile baktı bebek kanala girmeye başlamış artık alnını koymuş ondan dolayı sancı çıkmış dedi Sezeryan olacağım için gün verdi 2 güne falan Benim merak ettiğim sancı çıkınca bişey yapıyorlar mı yani sancı çıktığı gün doğuma alıyorlar sandım bugün bi hafif telaş kaplamıştı içimi
38+4
Niye sezeryan
Bnm de 6 aylıkken dönmüştü bebegım
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın