0 oy
338 göst.
Diğer kategorisinde (48 puan) tarafından
Sizce neden yasli hissederiz?

9 Cevaplar

0 oy
(15,831 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Psikolojik durumlardan bence hayal ettiğin şekilde yaşayamadığın için veya istedigin ilgiyi bulamadığın için 
-Reklam-
0 oy
(1,369 puan) tarafından
Yorgunluktan bence
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Yasanmisliklardan bel ki de yaşanamayanlardan kim bilir
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Tüm enerjin ruhun çekilmisse yorgunsan yaslı hissedersin şuan benim gibi 70 lik nenem gibiyim bir dünyada işim var 
0 oy
(39,700 puan) tarafından
Yorgunluktan eskiden yapabildiğim şeyleri şimdi yapamamaktan. Mesela ben eskiden yokuşları koşarak çıkardım yorulmadan nefesim tükenmeden şimdi 2 adım atarim nefes nefese kalirim o yokuşlarda. Ya da önceden aksama kadar ip atlardım geçen hafta atlayayım dedim 3 kere atladım ruhuma fatiha okumak üzereydim 
0 oy
tarafından
Bnce tamamen insanın psikolojik yorgunluğuyla alakalı bende öyleyim çünkü. Bi şeylerden zevk alamama, istediklerimin olmaması, hayallere, hedeflere ulaşamamak, hayal kırıklıkları vs
0 oy
(48 puan) tarafından
Bu durumu ozellikle kaynanamin yaninda hissediyorum 
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Ruhun yorgunluğundn 
0 oy
tarafından
25 yaşındayım, o kadar yaşımı büyük görüyorum ki ben mi sadece böyle düşünüyorum diye merak ediyorum çok yaşlı hissediyorum. Bu saatten sonra birseyler yapmak sanki çok geç gibime geliyor 

Dünyanın sonu gelmiş ve ben boşuna çabalıyorum bu psikolojideyim
tarafından
Kızlar abartmayın daha genceciksiniz. Taşı siksaniz suyunu çıkarırsınız kendini koyvermeyin. Seval sana hiç yakistiramadim hele :D her şey güzel olacak öyle düşünün.
tarafından
Vallah yaşımı kabullenemiyorum bir türlü yaşlı gibiyim izmirlim :(

Olacak inşallah bakalım hayırlısı
tarafından
Canım sana diyorum da benim de sağlık sorunlarım vardı bir ara cidden kötü durumdaydım. Malesef yaşadıklarımız etkiliyor .ama hayat öyle ya da böyle geçiyor güzel geçirmeye çalış ilerde keşke dememek için . Allah kalbine ferahlık ve ne muradın varsa  versin ins.
tarafından
kulak ardı etmiycem dediğini ❤️aminnn inşallah seninde ne duan varsa kabul oldu sevinciyle sevin inşallah bol bol dua edicem ❤️
tarafından
Yaaa çok içten ettin ama çok sağol canım :) Allah hepimizin gönlüne göre versin ins

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,068 göst.
15 Şubat 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 799 göst.
18 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde Kafanereyebizoraya (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,997 göst.
3 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde Bir deniz annesi (684 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,225 göst.
18 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...