Öncelikle geçmiş olsun canım ❤️
Bizim aile hekimine götürüp kanına bakmalarını istedim. Kan değerleri nasıl vitamin vermem gerekir mi diye kan alın kızımdan dedim. Hemşire malesef burda rutin kontroller oluyor dedi. Nasıl yani dedim . Sadece aşıları, boy,kilo, baş çevresi detaylıca kontrol istiyorsanız büyük hastaneye götürün dedi. Randevusuz zor oluyor beklemek zorunda kalıyoruz baksanız iyi olurdu dedim. Biz bakmıyoruz canım dedi. Sonra kızımı sevdi kucağına aldı biraz oynayıp geri verdi kızımı. O yüzden bilemedim canım. Bakmıyorlar bildiğim kadarıyla. Küçük sağlık ocağı olduğu için pek aletimiz bile yok demişti hemşire . Geniş kapsamlı ilgilenmiyorlar.
1,512,700 soru
24,672,689 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın