0 oy
298 göst.
Diğer kategorisinde (746 puan) tarafından
Arkadaslar günaydın. Kizim 22 aylik tuvalete alistirmaya basladim bugun 6. Gunumuz daha oncede yazmistim belki hatirlayanlar vardir. Başladığımız gunden bu yana geceleri bez takiyordum. 3 gecedir kuru kalkiyoruz. Bu gece de kızım 4 gibi huysuzlandi ve eliyle isaret yapti cisinin geldigini mi söyledi yoksa bezden rahatsiz oldugunu mu soyledi pek anlamadim. Uyanmisti zaten. Dedim hadi kizim cisimizi yapalim cisin geldi heralde felan dedim. Beraber gittik cisimizi yaptık. Poposuna bez baglamadim bende sonradan. Ve i saatten beri kesintisiz uyuyor. Suan da alti hala kuru uyaninca cisini yaoar buguk ihtimalle. Artik gece bez takmamalimiyim. İlerlelememiz nasil sizce

4 Cevaplar

+1 oy
(14,276 puan) tarafından
Kesinlikle takmayın yatmadan önceki sıvı alımına göre gece arada kaldırın ama her gece değil geceleri de iyice tutmayı öğrenir çişi gelince kendisi kalkar artık
-Reklam-
+1 oy
(3,582 puan) tarafından

Kız ne güzel çocuk kendini alıştırmış takma tabi maşallah :)

0 oy
(5,110 puan) tarafından
Bence çok güzel artık geceleride bağlama ama illaki kaçaklar olacaktır onuda görmezden gelinen artık Alez serersin altina
0 oy
(2,504 puan) tarafından
Kesinlikle gece artık bez takma iyi gidiyorsunuz gece yatmadan önce kesinlikle tuvalete götur yatmadan yaparsa iyi olur gecede kalkiyosa götür ben oğluma gece yatmadan yaptırıyorum sabaha öyle gidiyor 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 612 göst.
19 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Aysn adnr (59 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 355 göst.
19 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Aysn adnr (59 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 177 göst.
25 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Cetineylul317 (1,266 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 477 göst.
16 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eeebbrrrruuuuuu (770 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,427 soru

24,668,944 cevap

367,154 kullanıcı

...