0 oy
209 göst.
Diğer kategorisinde (4,863 puan) tarafından
Kizlar post acmistim cok hastayim diye sagolsun ablam gelip baktida 2 gune toparladim kendimi ama oda bizden kapmış sifayı cocuklarla birlikte dunden beri yatıyolar evde yerlerinden kalkamiyolarmis esime dedim ki yarin gidip bakicam onlari esimde dedi hemen cocuk hasta olur tekrardan ee onlarda biz hastayken gelip baktilar bize ve bizden kaptilar sifayı simdi sen geldin ben gelmedim olurmu oyle yakisirmi sizce siz soyleyin kizlar onlar geldi 2 saatlik yoldan sirf bakmak icin sag olsun baktilarda gitmesem ayip etmis olmazmiyim 

5 Cevaplar

+2 oy
(827 puan) tarafından
Tabi ki ayıp hemde cooook olur mu öyle şey ablaniz kaç saat yoldan gelmiş eşiniz de yani.......
(4,863 puan) tarafından
Ya evet sonucta
-Reklam-
0 oy
(1,737 puan) tarafından
Cok ayip olur ayrıca ablan beklerde bence.
0 oy
tarafından
Ayıp olur evet anam sende şu adamla Bi aynı fikirde olamıyon ya kız 
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Ayibin en büyüğü olur canım maske tak bişey yap git
0 oy
(16,099 puan) tarafından

Kiz ayip olurda bu dongu boyle devam ederse :D

(4,863 puan) tarafından
İki arada taşıncaz galiba :-D:-D
(16,099 puan) tarafından
Haha gecmis olsun canim :))
(4,863 puan) tarafından
Sagol canim benim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 128 göst.
2 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Aytuk06 (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 870 göst.
15 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde BaBY BoY BaBY GRiL (5,271 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,201 göst.
18 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde Asena.ekinci (1,015 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 129 göst.
11 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1prensesannessiii (19 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...