Bizde 5den sonra iniyoruz havalar çok sıcak bizim sitenin kendi parkı var zaten oraya iniyoruz bazen yukardan bakıyorum kalabalıksa inmiyoruz sakinse iniyoruz
1,512,603 soru
24,671,228 cevap
367,273 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın