0 oy
169 göst.
Diğer kategorisinde (542 puan) tarafından
Soru yukarda kızlar. Bebeğim 4 aydır böyle devam ediyor normal almıyor tazyik durumundan ve sadece sol emiyor oda ayakta yürütürken başka türlü baş edemiyorum artik çook zor bugün de göğüste sancı kenarlarda kızarık farkettim acaba bi sıkıntı olabilr mi 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Estetikmi yapmıştın göğsüne canım 
tarafından
Bende estetik sandım bacım
(11,263 puan) tarafından
Alkis knk☺
(542 puan) tarafından
Güldürdün kız vallaha
(542 puan) tarafından
Ahahaa çok tatlı bi yorum olmuş ama
tarafından
Sağol canım
-Reklam-
0 oy
(10,293 puan) tarafından
Belki tahriş etmiştir 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 413 göst.
0 oy
3 cevap 520 göst.
3 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde LMihrace (10,379 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 270 göst.
0 oy
8 cevap 216 göst.
27 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Periiii89 (864 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...