Ben 30 yaşındayım sabahları birtaneyi bitiremiyorum oğlumda 2,5 yaşında yarısını yer ama öyle aman aman iştahlı bir çocuk değil yiyen bebişkolara maşallah, yarasın
1,512,747 soru
24,673,231 cevap
367,383 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın