0 oy
162 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,605 puan) tarafından
1 hafta önce adet oldum.erken oldu neden olur ki bebek emziriyorum 6 aylık kızım var

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Doğumdan sonra 1 yıl içinde düzensizliklerin olması normal. Ama sürekli olursa damış tabi doktora.
-Reklam-
0 oy
(9,269 puan) tarafından
Adet düzensizliği olabilir canım.
0 oy
(10,617 puan) tarafından
Bende erken oldum bi ara 15 gun erken olmustum doktor bana olbılıyor bünyede degısıklıkler demıstı korkulaacak bişey yokmus
0 oy
(415 puan) tarafından
Nasıl erken doğumdan sonra ki süre için mi dediniz 
0 oy
tarafından
1 yıla kadar düzensizlikler olabilir canım 

İlgili sorular

+4 oy
9 cevap 749 göst.
0 oy
2 cevap 195 göst.
0 oy
2 cevap 89 göst.
2 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Bitanecikoglum (561 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 139 göst.
4 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Semaemre0628 (33 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...