0 oy
257 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Merhaba arkadaşlar. Doğumdan sonra süt parası yatmıştı 300 TL bebeğim 9 aylık şimdiye kadar fırsat bulup alamamistim bugün gitsem verirler mi yoksa geçti mi artık? E devlette ödeme aşamasında yazıyor.

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
2 sene içinde alabilirsin.
tarafından
Çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Git ödemeni çek ödeme aşamasında 
tarafından
Teşekkür ederm
0 oy
tarafından
E devlette hep öyle yazıyor. Yatmıştır muhtemelen. Bazı geri çekiyorlar ama sen git bı PTT ye sor. Belki duruyordum..duruyorsa hemen al. Yoksa sosyal vakıflara tekrar basvur

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 332 göst.
28 Ekim 2021 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 487 göst.
14 Eylül 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Neysene (15 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 503 göst.
26 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Buglemila (223 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 617 göst.
9 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Buglemila (223 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...