0 oy
206 göst.
Moda kategorisinde (835 puan) tarafından

imagekkizlar iki gün önce bu gözlügu aldım. Eve geldim soğudum sanki. Değişme şeyi var. Güzel mi sizce. Gold çerçeveli sarı camli olanda vardı. Arada kaldım bunu aldım. Kapalı bı bayanım. Sizin gözlük ler nasıl yada bu güzel mi. 130 TL ye aldim

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Model yüzünde nasıl duruyor o önemli birde orijinal değilse çok zararlı bu gözlükler 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yüz yapina göre aldıysan gayet hoş bı gözlük 
(835 puan) tarafından
Denedim güzel durdu yüzüm yuvarlak beyaz tenli
0 oy
(835 puan) tarafından
Sizinkiler nasıl 

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 329 göst.
17 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Minaasel (95 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 616 göst.
25 Mayıs 2021 Moda kategorisinde Pptya0 (2,267 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,417 göst.
0 oy
3 cevap 120 göst.
15 Nisan 2026 Diğer kategorisinde anny (700 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...