0 oy
344 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (238 puan) tarafından
Kızlar gözümde halk dili ile ** dirseği çıkmış buna ne iyi gelir gözümü kapatamiyorum 

9 Cevaplar

+1 oy
(1,068 puan) tarafından
Canim bende cikmaya başlamıştı firsat buldukça günde üç dört kez çay la pansuman yaptım bir hafta sürmedi tamamen geçti 
(2,046 puan) tarafından
Artiladım bende bi ara çok tekrsrlardı gece yatmadan kalan çayı pamuğa döker pamuğu gözüme koyar bir tülbentle sarardım sabaha kadar hiç bir şey kalmazdı
(1,068 puan) tarafından
Aynen en iyi gelen bu bence ilaç filan hikaye :)
-Reklam-
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Bebek şampuanını köpürt ve ovala. 

Teramisin göz kremi var. Düzenli kullanır ve şampuanla da köpürtürsen geçer inşAllah. 
(238 puan) tarafından
Teramisin göz kremi ayrı mi var
(5,024 puan) tarafından
Ayrı derken göz kremi işte mavi beyaz, ufak boyutlu.
0 oy
tarafından
Canım mutlaka doktora git antibiyotikli birşeyler versin. Ben de böyle evde geçirmeye çalıştım ameliyat olmak zorunda kaldım:(
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Canım sağlık ocağından damla yazdır istersen
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Kesınlıkle sarı kantaron yagı birebir
0 oy
(554 puan) tarafından
Geçmiş olsun benim de çıkmıştı hemen doktora gittim ilaçlar kullandım geçmedi ameliyat oldum malesef 
(179 puan) tarafından
Merhaba post sahibi degilim bende de çıkmıştı şimdi iyiyim ama tekrar çıkarsa banada amelyat dedi bı doktor nasıl oldunuz ne yaptılar
(1,091 puan) tarafından
Merhaba. Post sahibi değilim. Ama bende de arada çıkıyor. Ama hiç doktora girmeliyim. Hangi doktora randevu almak gerekiyor?
(554 puan) tarafından
Göz bölümünden randevu aldım canım geçmiş olsun
0 oy
(64,961 puan) tarafından
sicak cay suyunu pamukla dayanabilecdgin sekilde koy gozune 

bebe sampuaniyla yika
0 oy
(179 puan) tarafından
Offff o çok ama çok kötü ya ben 2 ay çektim geçen bayram çıktı hala geçmedi gözümu görsen vampir gibi dolanıyordum özele gittim devlete gittim neler kullandım doktor kontrolünde benimki çok inatçı çıktı geçmedi en sonunda battı balık dedim sarımsak sürdüm sadece çıkan yere gözüme degdirmeden öyle geçti 3 günde yoksa öyle bı batıp yaniyordu ki dayanamıyordum artık yinede doktora görün tabi çok gecmis olsun :( 
0 oy
tarafından
Akşamdan kalan soğuk siyah çayı pamuğadök. Gözünün üstünə koy 20 dkk flan. Belki iyi gelir 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 281 göst.
0 oy
7 cevap 216 göst.
18 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Yenianneadayi1 (238 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 171 göst.
12 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Miraysu (2,938 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 402 göst.
25 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...