Selamin aleykum kizlar sorum şu benim oglana doktor doymaz bu mama verin dedi neyse gittik hipp aldik sekersiz olsun bilmemne diye begenmedi icemedi bende sma aldim onu eh icti gibi ama zaten ben kendim mama vermedim hic anneme birakirsam o veriyordu toplamda 5 6 kez icti ama iki kutuyuda acmis bulundum 3 aylik oldu oglum 3 aydir acik o mamalar tabiki ogluma vermeyecegim de atmayada kiyamiyorum cok fazla var bi tonda para verdik napsam ben onlari kahve kremasi falan olmazmi acaba ya illa atacak miyim?
Malesef atman lâzım kokusu bile degisiyor
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın