0 oy
295 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (808 puan) tarafından
Ya bı arkadas söylemişti detay bılmıyorm nıcın yapılıyodu onuda hatrlamıyorm ama arefe gunlerı cocukları yıkarlar bızde abdest alr cıkarız ama neden yapıldı hakkında hıcbı fıkrım yok :)bılen yazabilir miiii

3 Cevaplar

+1 oy
(3,485 puan) tarafından
Arefe ve bayramda gusül abdesti almak sünnettir de ondan. 
tarafından
Naberr
(808 puan) tarafından
Onu bılıyorm canm hanı bı hastalığı bıseyı gderiyor falan bı hıkayesı vardı dıye bılıyorm onu sordum
(991 puan) tarafından
Sifa niyetine diye söylüyorlar arafe suyu şifalı diyorlar bende pek emin değilim
-Reklam-
0 oy
tarafından
ben evde degllm oyuzden koyde banyo yapamam yani musait degl banyo falan
0 oy
(11,263 puan) tarafından
Evet bizde hep cocukligumuzdan beri arefe gunu banyo yapariz annem arefe suyu şifadir der 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 234 göst.
25 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde 3cicekannesi (2,193 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 311 göst.
6 Haziran 2025 Diğer kategorisinde siyahmezarinsahibi (1,834 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 242 göst.
5 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Meleknur33 (200 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 193 göst.
3 Haziran 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,334 cevap

367,397 kullanıcı

...