0 oy
115 göst.
Diğer kategorisinde (2,603 puan) tarafından
Kantaron yagim var aktardan almstim 2922 son tüketim tarihi ama var hala içinde kullansam sorun olur mu 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
2 eylul 22 mi cnm zamani gelmemis kullan
(2,603 puan) tarafından
Mart ayı sonmus
tarafından
kullanilir ben normal aliyorum kac senedir duruyo
-Reklam-
0 oy
(3,485 puan) tarafından
Haricen kullanabilirsin, içme. Ama çok da faydası olmaz sanırım. 
(2,603 puan) tarafından
Lekelere iyi geliyor bacaklarımda lekeler var onlara süreyim bari
(3,485 puan) tarafından
Nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama tam mevsimi, çoğu yerde var, toplayıp kendin yapsan ne güzel olur.
(2,603 puan) tarafından
Sakarya merkez hiç denk gelmedim burda duymadım da

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 171 göst.
6 Şubat 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde dark (8,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 156 göst.
5 Kasım 2025 Diğer kategorisinde 22hanimin biri11 (1,398 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 261 göst.
16 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 114 göst.

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...