Arkadaşlar Bi çiçek var bende annemden aldım ondayken cok havalı gözüküyordu balkonunda dimdik dururdu yaprakları, ama ben alalı beri yaprak acıp yapraklarınımaşaga salıyor haftada iki kez sularım yani başka Bi püf noktası mı var
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın