0 oy
152 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
31 haftalık hamileyim. Sadece kollarıma krem uygulasam sıkıntı olur mu 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım kimyasal sürme hiç. Ağda bandıyla alıver baya pratik oluyor. 
-Reklam-
0 oy
(66 puan) tarafından

Canım pek sağlıklı bulmuyorlar tüy dökücü kremi içinde kimyasal madde var sonuçta ağda yapsan daha iyi olur hem daha kalıcı olur ben ağda yapıyorum kollarıma hamilelikten dolayı hassaslaşınca ağda da bazen zor oluyor ama en acımayan yer kol diyebiliriz :)

tarafından
Ağda da kızarıklık falan yapıyor ama başka çarem de yok gibi. Zaten oraya jilet vuramam. Hamileliğimde her şeyden tiksinir oldum kolumu gördükçe midem bulanıyor afedersin skskskz

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 233 göst.
27 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Yenibiri12 (406 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 144 göst.
0 oy
2 cevap 207 göst.
0 oy
0 cevap 152 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Uyumakistiyorum (185 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,167 cevap

367,320 kullanıcı

...