Canım pek sağlıklı bulmuyorlar tüy dökücü kremi içinde kimyasal madde var sonuçta ağda yapsan daha iyi olur hem daha kalıcı olur ben ağda yapıyorum kollarıma hamilelikten dolayı hassaslaşınca ağda da bazen zor oluyor ama en acımayan yer kol diyebiliriz
1,512,674 soru
24,672,167 cevap
367,320 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın