Kızlar bu siteden alışveriş yapan var mı?
2 ay önce 24 tane bandana aldım parasını da peşin ödedim hala gelmedi. Bi tanıdığım da buradan sipariş vermiş gelmemiş
24 tane banana mı aldın bari kapıda ödeme yapsaydın en güvendiğim site dahi kapıda ödeme yapıyorum korkuyorum çünkü yazık olmuş
1,512,693 soru
24,672,355 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın