0 oy
762 göst.
Diğer kategorisinde (2,603 puan) tarafından
Eşim oğlumla pazartesi günü Aquapark a gidecek beni götürmüyor çok erkek varmış ne isim varmış tesettürlü biriyim ben hasemamla duruyorum zaaten gıcık oldum resmen 

12 Cevaplar

0 oy
(808 puan) tarafından
Tek derdın bu olsun:) bı gun sende oglunu al git cok kadn vr orda gelme de:) ama yanı sonucta eşının ynında olcan evladınla olcan ne dıyr bu kadar abartmıs anlamadım
(808 puan) tarafından
Hmmm Allah Allah değişik sendegürcü müsün oyleysen alısık olman lazm:)
(2,603 puan) tarafından
Yok ben manavim alıştık artık da bazen delirtiyor saçmalıyor
(808 puan) tarafından
Evet değişik
(2,127 puan) tarafından
Gürcülükle ne ilgisi var anlamadım
(1,736 puan) tarafından
Valla eşimde gürcü ama bu konularda çok rahatlar, ben laz ım daha dikkat ederim :)
-Reklam-
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Kadın erkek karışık ,oda gitmesin o zaman halt yok sensiz 
(2,603 puan) tarafından
Yaani karışık zaten ama çoğu erkek oluyormuş az kadın oluyormuş o kadar adamın içinde ne işim varmış
0 oy
tarafından
Ben olsam çocuğuda göndermem madem erkek var ee kadında vardır en iyisi gitmemek 
(2,603 puan) tarafından
Çocuk çok istiyor zaten aracımız yok demize gidemiyoruz en azından havuza götüreyim dedi havuz yakın bize
tarafından
Seni götürmemesi çok saçma
(2,603 puan) tarafından
Alışkınım az çok onun tavırlarına bazen gıcık oluyorum bogazsini sıksam yeridir yani etek giydirmez elbise giydirmez topuklu ayakkabı çok çok çok nadir arabayla gideceksek vs.vs.
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Sende git kiz nolacak 
(2,603 puan) tarafından
Çok adam varmis.benim ne işim varmış orada
0 oy
tarafından
Doğru söylemiş ne işin var ki bırak baba oğul eylensinler 
(2,603 puan) tarafından
Bı yandan öyle de dusunuyo da of ne bileyim o gelme dedikçe inada bindiriyorum işi
0 oy
(3,589 puan) tarafından
Sen de keyfine bak arkadaşlarını ayarla sana gelsinler yada disari çıkın birlikte çocuksuz oh mis
(2,603 puan) tarafından
Bebişim var 5 aylık
0 oy
(2,525 puan) tarafından
Kadın erkek karışık o zaman bende giderim 
0 oy
(5,181 puan) tarafından
Kadınlara özel günleri varmı bı neredesin 
(2,603 puan) tarafından
Var var gün kadinlara özel sakarya Adapazarı
(5,181 puan) tarafından
Sağol cnm ben ankaradasib sandim
0 oy
tarafından
Git inadına 
0 oy
(5,714 puan) tarafından
Benimkide götürmez hiç dert etmem bende kendime gore plan yaparım ☺️
0 oy
tarafından
Kadın erkek her iki cinsiyette mevcut orada. Demek ki kendisi oradaki kadınlara bakıyor ki, sana da bakacaklarını düşünüyor. Üzgünüm ama fikri neyse zikri odur insanın.
(2,603 puan) tarafından
Umarım öyle değildir öyle bı kişi degil çünkü eşim
0 oy
(2,180 puan) tarafından
Aquaparklarin aile günü oluyor erkeklerin damsız giremedigi günler oluyor. O günler gidin :)

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 692 göst.
4 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Rabia2 (449 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,748 göst.
0 oy
5 cevap 422 göst.
31 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Oykum0 (584 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 284 göst.
21 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,642 soru

24,671,683 cevap

367,290 kullanıcı

...