Merhaba Kizceler
Yillik cilek hasadimizi yaptik. Tasini sepetini alan gidip istedigi kadar toplar yedigi helal topladigini da öder her sene kendin topladigin gunlerde gidip bizde istedigimiz kadar aliriz
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın