İlk 1.5 ay sabun tozuyla yıkadım. O bitince BORON aldım şimdi onla yıkıyorum çok memnun kaldım. Güzel temizliyor ve kokusu yok. Güvenilir bir sayfada tavsiye üzerine aldım zararı olmadığına dair.. Artık bende onu kullanıcam yerli ne de olsa
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın